Gwyneth Paltrow wciela się w nową rolę - twarz firmy Astronomer po korporacyjnym, globalnym skandalu

Nie cichną echa afery związanej z firmą Astronomer, która w lipcu znalazła się w ogniu medialnych spekulacji po tym, jak podczas koncertu Coldplay uwieczniono romantyczne zbliżenie dyrektora generalnego Andy'ego Byrona i szefowej HR Kristin Cabot. Aktorka i ikona stylu znana z zamiłowania do wellness i luksusu, Gwyneth Paltrow, niespodziewanie pojawiła się jako tymczasowa rzeczniczka marki Astronomer - i to w samym środku medialnego kryzysu.

2 minut czytania
Foto:Daily Mail Online/screenshot

Hollywood na ratunek reputacji?

W eleganckiej błękitnej koszuli, gwiazda Hollywood Gwyneth Paltrow, zwróciła się do internautów słowami: "Nazywam się Gwyneth Paltrow. Zostałam zatrudniona na bardzo tymczasowy okres, by mówić w imieniu ponad 300 pracowników Astronomer."

Afera w świetle reflektorów

To niespodziewane PR-owe posunięcie nastąpiło po głośnej aferze z udziałem byłego już dyrektora generalnego Andy'ego Byrona i szefowej HR, Kristiny Cabot. Para została przyłapana na czułościach podczas koncertu Coldplay. Smaku dodaje fakt, że Paltrow jest byłą żoną frontmana zespołu Coldplay Chrisa Martina, od którego wszystko się zaczęło...

Foto:sheknows.com/screenshot
Kosmiczne dramaty czy naukowy triumf? Burza wokół polskiej misji w kosmosie!
Polska misja kosmiczna miała być powodem do narodowej dumy, okazją do pokazania światu, że polska nauka sięga gwiazd. Tymczasem Maciej Kawecki, znany popularyzator nauki i technologii, rzucił w sieć bombę, która rozgrzała dyskusję. W swoim wpisie na Facebooku Kawecki nie gryzie się w język, krytykując sposób, w jaki promowana jest misja. Zamiast naukowych fajerwerków – melodramatyczne historie o tęsknocie i rodzinnych rozterkach?

Miłość, kariera i reputacja pod presją

Po wydarzeniu Byron i Cabot zrezygnowali ze swoich stanowisk, a Astronomer - firma zajmująca się analizą danych - musiała błyskawicznie odbudować swój wizerunek. Decyzja o zatrudnieniu Hollywoodzkiej gwiazdy wydaje się odważnym krokiem w stronę transparentności, ale również próbą przywrócenia równowagi poprzez wizerunek osoby z klasą i reputacją, która nie ucieka przed trudnymi tematami.

Foto: abc.net.au/screenshot

Gdy kryzys staje się narracją

Pytanie: czy Gwyneth Paltrow udźwignie ten ciężar i uratuje reputację firmy Astronomer? Bo jej obecność daje wyraźny sygnał, że współczesne marki tak szybko nie uciekają od kryzysów - a tu mamy przykład globalnego skandalu - one uczą się je kontrolować i przekształcać w narrację. W dobie globalizacji mediów społecznościowych, piękna twarz Hollywoodzkiej gwiazdy może okazać się skuteczniejsza aniżeli najlepszy sztab piarowców.

Niezwykła wiedza prezydenta Lecha Kaczyńskiego! Wideo podbija internet
W 2004 roku, jeszcze jako prezydent stolicy Lech Kaczyński wystąpił w charytatywnym odcinku znanego telewizyjnego teleturnieju „Chwila prawdy”. Miał wymienić zawód, narodowość i osiągnięcia 10 znanych kobiet. Jego szeroka wiedza zadziwia internautów do dziś.