Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle. Na wielkim ekranie zadebiutują najpopularniejsi polscy influencerzy związani z grupami Ekipa i Genzie m.in. Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi) oraz Patryk Lubaś (Qry).
To pierwszy tak duży projekt filmowy uwzględniający tak szeroką obsadę influencerską. Młodzi twórcy łączą na ekranie siły z najbardziej cenionymi polskimi aktorami m.in. Małgorzatą Foremniak, Jackiem Komanem i Piotrem Głowackim.
"Praca z młodymi ludźmi to zawsze jest piękne doświadczenie. Zwłaszcza jeżeli są tak pełni pasji i zaangażowania. Ale szczególnie urocze i interesujące jest obserwowanie całego procesu, gdy jest to ich pierwsza styczność z planem filmowym. I to planem takim jak ten, na którym tyle się dzieje, gdzie czeka mnóstwo niespodzianek. Zarówno dla nich, jak i dla nas - doświadczonych aktorów jest to niezwykle ekscytujące. Obserwujemy jak w trakcie zdjęć zmienia się ich nastawienie. Jak przełamują początkowy strach i całkowicie wchodzą w rolę, jak stają się nią pochłonięci"
- mówi o współpracy z influencerami Małgorzata Foremniak.
Reżyserem filmu "100 dni do matury" jest Mikołaj Piszczan, dla którego, podobnie jak dla influencerów, również jest to debiut fabularny.
"Zależało nam, aby młodzi widzowie mogli zobaczyć swoich ulubieńców w zupełnie nowym wydaniu, a dzięki wykreowanym przez nich postaciom stworzyć historię o trudach dorastania z wspierającym przekazem. Poruszamy się w gatunku teen heist comedy, co pozwala nam na opowiedzenie o tych sprawach w dynamiczny i wciągający sposób, a do tego za pomocą gatunku jeszcze niewyeksploatowanego w Polsce. Praca z uznanymi aktorami oraz twórcami internetowymi oraz obserwacja tego, jak te dwa światy się łączą i uzupełniają była dla mnie bardzo ciekawym procesem i doświadczeniem. Wierzę, że pozytywnie zaskoczymy wiele osób"
- przyznaje reżyser Mikołaj Piszczan.
Zobacz zwiastun:
Źródło: AKPA