Times Square
Gwiazda polskiej sceny zamieściła na mediach społecznościowych zdjęcie billboardu z jej wizerunkiem na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku. Jak się okazuje to efekt współpracy ze Spotify i promocji wokalistek z różnych stron świata.
Spotify spełniło moje marzenia. Zawsze śledziłam i jestem dumna z naszej kobiecej części sceny muzycznej. Z zachwytem obserwuję Was i nucę Wasze piosenki.
Obecność na Times Square w Nowym Jorku - tego nie było nawet w moim bingo - dziękuję
- napisała piosenkarka.

Nowojorski billboard Maryli Rodowicz od razu przykuł uwagę internautów. Zastanawiali się czy przypadkiem nie jest to produkcja sztucznej inteligencji.
Ostatnio nawet zwykłe, nieznane osoby dodają zdjęcie ze swoim plakatem na Times Square. O co chodzi? AI?
Przecież to fotomontaż lub AI
- podkreślano w komentarzach.
Pojawiły się jednak także wyrazy wsparcia i zachwytu:
Marzenia się spełniają
Brawo królowo
Ikona
Kobiety w branży muzycznej
Od 2021 roku w ramach programu Equal dostawca muzyki, firma Spotify regularnie promuje kobiety z branży muzycznej z różnych krajów świata.
Polskimi ambasadorkami były m.in. Natalia Przybysz, Moniak Broda i Ewa Farna. One rownież pojawiły się na billboardzie w Nowym Jorku. Teraz przyszedł czas na zdecydowanie od nich starszą Marylę Rodowicz.
Jedyna w swoim rodzaju, ikona muzyki i stylu - Maryla Rodowicz. Będzie jak królowa - wspierajcie kobiety w muzyce
- zachęca Spotify.