Marta Nawrocka wspiera walkę z rakiem piersi i… polskich projektantów! Różowy Październik w wersji stylowej i społecznie zaangażowanej

Pierwsza Dama nie tylko zachęca do badań i odwiedzin mammobusów, ale też promuje polską modę. Podczas akcji Różowy Październik zachwyciła elegancką stylizacją z torebką od polskiej projektantki. A fasada Pałacu Prezydenckiego? W różu, jak trzeba.

3 minut czytania

Marta Nawrocka, oficjalna Ambasadorka Kobiet z Rakiem Piersi, w ramach kampanii #RóżowyPaździernik spotkała się z Amazonkami z całej Polski, zachęcała do badań profilaktycznych i odwiedzin mammobusów.

Wzruszające i WAŻNE spotkanie Pierwszej Damy. A co robi Onet? Sami zobaczcie...
Marta Nawrocka spotkała się z przedstawicielkami klubów Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Ta ważna akcja, a raczej doskonały odbiór akcji, w której bierze udział Marta Nawrocka, nie spodobał się Onetowi, który postanowił... wydrwić ubiór Pierwszej Damy. Zwrócił na to uwagę sam prezydent Karol Nawrocki!

Spotkanie, które odbyło się w Pałacu Prezydenckim miało charakter symboliczny i wspólnotowy, a jego przesłanie było jasne: profilaktyka, wsparcie i solidarność. Na swoim Instagramie, Pierwsza Dama napisała:

„Z ogromnym wzruszeniem spotkałam się z Amazonkami z całej Polski- które każdego dnia pokazują, czym jest odwaga, determinacja i siła wspólnoty. Przyjęłam rolę ambasadorki Kobiet z Rakiem Piersi - chce wspierać, mówić głośno o profilaktyce i przypominać, że wczesne wykrycie może uratować życie”.

Różowa wstążka na Pałacu Prezydenckim

Z inicjatywy Pierwszej Damy fasada Pałacu Prezydenckiego została rozświetlona na różowo, z symboliczną wstęgą – gest solidarności z kobietami dotkniętymi chorobą. Natomiast w sobotę, przy Pałacu Myślewickim w Łazienkach Królewskich w Warszawie, stanął mammobus, w którym panie mogły wykonać bezpłatne badania.

Stylowo i z misją

Marta Nawrocka nie tylko mówi o profilaktyce, ale pokazuje, że można to robić z klasą i lokalnym akcentem. Podczas wizyty przy mammobusie zachwyciła stylizacją w odcieniach czerni i pudrowego różu, a naszą uwagę przykuła torebka od polskiej projektantki. Pani Prezydentowa wybrała model „Muszelka” z kolekcji Zofii Chylak – subtelną, elegancką, idealnie wpisującą się w klimat kampanii.

Kompromitacja w śniadaniówce TVP w likwidacji: dla prowadzących Seul jest w Japonii
W dzisiejszym odcinku „Pytania na Śniadanie” gośćmi byli utalentowani pianiści Hyuk i Hyo Lee, południowokoreańscy bracia, którzy od kilku lat mieszkają w Polsce. Obaj są gwiazdami XIX Konkursu Chopinowskiego, znani z wrażliwości muzycznej i perfekcyjnej polszczyzny. Niestety, prowadzący postanowili zagrać na zupełnie innych nutach – nutach kompromitacji i żenady.

To nie pierwszy raz, gdy Pierwsza Dama wspiera rodzime marki. Jej stylizacje coraz częściej pojawiają się w zestawieniach „Made in Poland”, a projektanci chwalą jej wyczucie i konsekwencję.

Dołącz do dyskusji!

Podziel się swoją opinią o artykule

💬 Zobacz komentarze