Marta Nawrocka, oficjalna Ambasadorka Kobiet z Rakiem Piersi, w ramach kampanii #RóżowyPaździernik spotkała się z Amazonkami z całej Polski, zachęcała do badań profilaktycznych i odwiedzin mammobusów.

Spotkanie, które odbyło się w Pałacu Prezydenckim miało charakter symboliczny i wspólnotowy, a jego przesłanie było jasne: profilaktyka, wsparcie i solidarność. Na swoim Instagramie, Pierwsza Dama napisała:
„Z ogromnym wzruszeniem spotkałam się z Amazonkami z całej Polski- które każdego dnia pokazują, czym jest odwaga, determinacja i siła wspólnoty. Przyjęłam rolę ambasadorki Kobiet z Rakiem Piersi - chce wspierać, mówić głośno o profilaktyce i przypominać, że wczesne wykrycie może uratować życie”.

Różowa wstążka na Pałacu Prezydenckim
Z inicjatywy Pierwszej Damy fasada Pałacu Prezydenckiego została rozświetlona na różowo, z symboliczną wstęgą – gest solidarności z kobietami dotkniętymi chorobą. Natomiast w sobotę, przy Pałacu Myślewickim w Łazienkach Królewskich w Warszawie, stanął mammobus, w którym panie mogły wykonać bezpłatne badania.

Stylowo i z misją
Marta Nawrocka nie tylko mówi o profilaktyce, ale pokazuje, że można to robić z klasą i lokalnym akcentem. Podczas wizyty przy mammobusie zachwyciła stylizacją w odcieniach czerni i pudrowego różu, a naszą uwagę przykuła torebka od polskiej projektantki. Pani Prezydentowa wybrała model „Muszelka” z kolekcji Zofii Chylak – subtelną, elegancką, idealnie wpisującą się w klimat kampanii.

To nie pierwszy raz, gdy Pierwsza Dama wspiera rodzime marki. Jej stylizacje coraz częściej pojawiają się w zestawieniach „Made in Poland”, a projektanci chwalą jej wyczucie i konsekwencję.
Dołącz do dyskusji!
Podziel się swoją opinią o artykule
💬 Zobacz komentarze