Kim Kardashian szokuje na gali w Los Angeles. Założyła coś, co przeszkadzało jej chodzić, ale przypominało produkt jej właśnej marki

Kim Kardashian (44 l.) lubi szokować zachowaniem, a także ubiorem. W miniony weekend udało się jej to po raz kolejny. Na gali w Los Angeles pojawiła się w cielistej sukience i naszyjniku ze szmaragdami, ale jej twarz była w całości zakryta. Czy to ukryta promocja produktów z jej własnej marki SKIMS? 

2 minut czytania
Instagram- KIM KARDASHIAN

Gala w LA 

Kardashian pojawiła się w mininiony weekend w Los Angeles na Academy Museum Gala 2025. 

Celebrytka była ubrana w cielistą suknię bez ramiączek, wykonaną przez Maison Margiela Couture. Do tego eksponowała piękny, znacznych rozmiarów naszyjnik, wysadzany szmargdami. Ale to nie on przykuło uwagę. 

Maska 

Wszystkich fotorporterów zdziwił fakt, że uroda celebrytki została ukryta pod półprzezroczystą maską, która zupełnie zakrywała jej twarz. 

Wiadomo, że kocham Margiela, więc oto jesteśmy. Przyleciałam z moim ulubionym makijażystą, Mario z Nowego Jorku, a ta maska jest czymś, co wymślilłam w ostatniej chwili. Jestem pewna, że nie jest z tego zadowolony, a może jest 

- mówiła Kardashian reporterom. 

Jak wyjaśniała celebrytka, przed założeniem maski, miała wykonany pełny makijaż i uczesane włosy. 

Instagram- KIM KARDASHIAN

Kolacja 

Pewnie ją zdejmę na górze, do jedzenia. Jadłam wcześniej, by upewnić się, że wszystko jest w porządku, ale widzę

- podkreślała Kardashian. Zapewniała także, że w masce jest jej chłodno i bardzo dobrze się w niej czuje

Jednak, jak można zauważyć na nagraniach z gali w Los Ageles, z tym widzeniem przez maskę nie było tak łatwo. Podczas prezentacji celebrytka musiała być prowadzona przez obsługę wydarzenia, aby się nie przewrócić.

Makijaż 

W mediach społecznościowych Kardashian pokazała nagranie z ostatnich przygotowań do wyjścia. Rozmawiała m.in. z makijażystą o swoim make upie: 

Mario, czy wyglądam ok? Jak makijaż? 

- pytała. 

Makijaż wygląda wspaniale

- odparł. 

SKIMS 

Sama Karshian podkreśliła w rozmowie z dziennikarzami, że maska, którą wybrała na wydarzenie w LA jest podobna do produktów jej właśnej marki SKIMS.

Oferta znanej celebrytki jest szeroka. Zawiera m.in. ubrania, bieliznę, stroje kąpielowe, a także cała gamę produktów modelujących sylwetkę… zarówno dla pań, jak i dla panów. W wakacje wypuściła natomiast na rynek bezszwową owijkę do modelowania twarzy, którą zainteresował się nawet aktor Anthony Hopkins

Każda okazja do reklamy musi być wykorzystana. 

Dołącz do dyskusji!

Podziel się swoją opinią o artykule

💬 Zobacz komentarze